بلاگ شخصی محمدحسین پرتویان

بلاگ شخصی محمدحسین پرتویان

اسفند شد قرار و آرامت نیست
غیر از کفن برف به اندامت نیست
ای سال! خوشی که مثل ما آدم‌ها
دلشوره مرگ نابهنگامت نیست

توصیه می‌کنم ببینید
آخرین نظرات

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

۳۱
ارديبهشت

چند دقیقه پیش دیگه به طور رسمی نامزدهای تایید صلاحیت شده این دوره انتخابات ریاست جمهوری معرفی شدن

در این دوره با توجه به رد صلاحیت شدن افرادی مثل هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشایی مطمئنا انتخابات خیلی جذابی را خواهیم داشت.

با توجه به لیست زیر که اسامی تایید صلاجیت شده ها هست و بر اساس مطالعات قبلی و همینطور عقاید شخصی خودم کاندیداها را به چهار دسته تقسیم بندی کرده ام که مطمئنا به ترتیب از بالا به پایین به گفتمان های تعیین شده آنها رای خواهم داد.

1- غلامعلی حدادعادل و سعید جلیلی

2- محمدباقر قالیباف، علی اکبر ولایتی و محسن رضایی

3- محمدرضا عارف

4- حسن روحانی و محمد غرضی

البته این دسته بندی را تا امروز برای خودم تعیین کرده ام ممکن است در روزهای دیگر تغییرات زیادی داشته باشد

امروز از ظهر که اسامی نهایی از طریق چند نفر از دوستانم به دستم رسیده بود سعی میکردم از طریق سیستم ارسال انبوه پیامک به حدودا 200 دوستی که شماره شان را در سیستم ذخیره کرده‌ام از طریق گوشی موبایل پیام بدهم اما متوجه شدم پیام ها ارسال نمی‌شود وقتی پای اینترنت رسیدم فهمیدم که یک سری اسامی خاص توسط سیستم بلاک شده است و اجازه ارسال پیامک همراه با نام آنها داده نمی‌شود.

در هر صورت با چند کلک و عوض کردن اسامی تونستم پیام ها رو بفرستم.

راستی یک سوال...

اگر که انتخابات با حضور هاشمی و مشایی به دور دوم میکشید و فقط همین دو نفر در دور دوم می‌ماندند شما به کدام یک از این دو نفر رای می‌دادید؟

حواستون باشه که در جمهوری اسلامی ایران "رای سفید" نداریم

۲۴
ارديبهشت

گفت: تا پیاده نروی نمی‌توانی درک کنی.

گفتم: چه چیزی را؟

گفت: ذره‌ای از شوق زینب(ع) برای زیارت دوباره برادر را ...

این چند روز دوستان چنتا موضوع رو نسبت به این طرح قبل از انتشارش گوشزد شدن یکی اینکه گفتن چرا انقدر این طرح سفیده؟ باید در جواب بگم که اولا برای من سفر پیاده یک خاطرس و این خاطره واقعا قابل تصور دوباره نیست انقدر که برای خودم خاطرات این سفر زیباست که تصور دوباره اون برام سخته و توی ذهن همه کسانی که رفتن مثل یه رویا ثبت شده و هیچ چیز شفاف نیست.

همچنین این سفر انقدر سفر بابرکتی هستش که به زندگی نور میده که واقعا درک این نور در زمان حضور در این مسیر سخته و بعد سفر هستش که تازه آدم متوجه بالاترین سطح معنویت موجود در این سفر پیاده میشه؛ به همین خاطر حجم زیادی سفیدی به این تصویر اضافه کردم.

یکی دیگه از دوستان گفت که چرا تصویر رو شلوغ نشون ندادی چرا که باید کاری کرد که این سفرها پرشورتر بشه من در جواب گفتم که واقعیت اینه که افراد خیلی کمی هستن که از این سفر بهره میبرن و خیلی از افراد هستن که این مسیر رو میان ولی واقعا تاثیری در رفتار و کردارشون نداره - ایشالاه که ما هم جزو تغییر کرده‌ها قرار بگیریم.

میتونید سایزهای مختلف این پوستر رو از ذیل دریافت کنید.

همینطور که توی عکس بالا می‌بینید من این طرح رو تابلو کردم و یه گوشه برای همیشه جلوی چشمم گذاشتم به همین خاطر به جز سایزهای مختلف برای پس زمینه مانیتور که در زیر موجوده میتونید دوسایز آخری رو هم برای چاپ با ترکیب رنگ CMYK دانلود کنید.

یاعلی

                       

دریافت سایز 768 در 1366                           دریافت سایز 1920 در 1200    

لینک دانلود                                                لینک دانلود

لینک نمایش                                               لینک نمایش

دریافت سایز 1024 در 768

لینک دانلود         لینک نمایش

        

دریافت سایز 768 در 1068           دریافت سایز 787 در 1181(A4)

لینک دانلود                                  لینک دانلود

لینک نمایش                                 لینک نمایش

۲۱
ارديبهشت

خوب نمایشگاه کتاب هم امروز تموم شد و من فقط سه بار رفتم نمایشگاه :دی

البته دوبار برای انجام کاری بود و دفعه آخرش که همین جمعه بود سر یه ساعت اومدم و رفتم اونم فقط و فقط برای خودم

این 7 کتابی که می‌بینید تحفه‌هایی هست که جدیدا به کتابخونه دلمون اضافه کردیم.

الان که ساعت 9:27 دقیقه رو نشون میده کتاب "دردانه" هم تموم شد و این یعنی 4تا از این هفت کتاب رو همین چند ساعت گذشته خوندم که یه موقع نکنه بمونه خراب بشه.

کلی هم الان بخاطر تک بیت های زیبای کتاب دردانه سرحال اومدیم.

خوب بریم سراغ کتابا

این هفت کتابی که در زیر می‌بینید به قیمت روی جلد جمعا میشه 67.700 تومن درحالی که من فقط 55.000 تومن برای این کتابا خرج کردم یعنی تقریبا برای من تخفیف نمایشگاه 12700 تومن سود داشته. (ولی چه فایده قیمت کتاب سرسام آور)

خوب حالا به ترتیب بزرگ به کوچیک میریم سراغ کتابا و یه معرفی رسمی خواهیم داشت.

میتونید با کلیک برروی هر عکس اون عکس رو بصورت بزرگتر مشاهده کنید.

® تاریخ تمدن و ملک مهدوی

تالیف دکتر محمد هادی همایون

انتشارات دانشگاه امام صادق

چاپ دوم 1391

قیمت چاپ دوم 19500 تومان

® مجموعه کامل اشعار قیصر امین پور

مرحوم قیصر امین پور

انتشارات مروارید

چاپ نهم 1391

قیمت چاپ نهم 21800 تومان

® حاء سین نون

سید علی شجاعی

انتشارات کتاب نیستان

چاپ اول 1392

قیمت چاپ اول 8000 تومان

® ضد

فاضل نظری

انتشارات سوره مهر

چاپ سوم 1392

قیمت چاپ سوم 8000 تومان

® یادگاران 22 (کتاب شهید احمدی روشن)

جمع آوری از مرتضی قاضی

انتشارات روایت فتح

چاپ پنجم 1391

قیمت چاپ پنجم 3000 تومان

® دردانه

به انتخاب محمدعلی بهمنی

انتشارات فصل پنجم

چاپ دوم 1392

قیمت چاپ دوم 5000 تومان

® شـیـن

جلیل صفربیگی

انتشارات سپیده باوران

چاپ دوم 1391

قیمت چاپ دوم 2400 تومان

از همه اینا بگذریم می‌خوام یه حرکت انقلابی انجام بدم این لیستی که می‌تونید دانلود کنید آخرین لیست کتاب‌های کتابخونه بنده هستش که براتون قرار میدم.

میتونید این لیست رو دریافت کنید و هر کتابی رو که دوست داشتید سفارش بدید تا در صورت امکانم بهتون قرض بدم. (خوب مطمئنا فقط دوستانی که که من اونا رو از نزدیک میبینم شامل این قضیه میشن)

 از این به بعد قرض گرفتن کتاب از بنده هم یه شرایط سنگینی دیگه داره چون شاید بعضی‌ها بگن این کار اشتباهه چون کتابا رو بر نمیگردونن به همین خاطر لطفا همه دوستانی که از بنده کتابی دستشون هست به بنده برگردونن؛ شرایط رو هم به هرکی اومد کتاب بگیره می‌گم.

خداییش کتاب گرونه من خودم نمی‌تونم خیلی از اون کتابایی که دوست دارم رو بخرم بیاید این عادت های خنده‌دار رو ترک کنیم و کتابامون رو به هم قرض بدیم.

راستی باز هم تاکید می‌کنم من فقط می‌تونم به دوستان دور و اطراف خودم در مدت زمان محدود کتاب رو قرض بدم .... دیگران برن سماق بمکن

موفق باشید

لیست کتاب های کتابخانه من را دریافت کنید
عنوان: کتاب های کتابخونه من / partovian.ir

۱۹
ارديبهشت

به نام خدا

سلام

"اواخر فروردین ماه بود که برگزاری همایش چند ده هزار نفری از سوی دولت در ورزشگاه آزادی با عنوان "تقدیر از دست‌اندر کاران سفرهای نوروزی" سر و صدای بلندی را در بین کاندیدها و سیاسیون و احزاب مختلف که به نوعی قصد ورود به انتخابات را دارند و به راه انداخت و به اعتقاد خیلی‌ها، قصد دولت از برگزاری این همایش و ریخت و پاش‌های بیش از حد و اندازه در آن، برداشتی انتخاباتی بوده است و با استناد به اینکه استفاده از امکانات دولتی که بیت‌المال هم به شمار می‌آید در راستای اهداف انتخاباتی حرام است، موجی منفی نسبت به این اقدام در سراسر کشور به راه افتاد.


محمدباقر قالیباف بعدازظهر دوشنبه 16 اردیبهشت ماه در یک نشست دانشجویی که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شده بود به سؤالات دانشجویان درباره انتخابات و مسائل پیرامون آن پاسخ داد.

فیلمی از حضور قالیباف، شهردار کنونی تهران و نامزد احتمالی ریاست جمهوری دولت یازدهم در دانشگاه شریف و در جمع دانشجویان، برای پرسش و پاسخ‌های پیرامون انتخابات، منتشر شده است که وی در پاسخ به سوالی جالبی از سوی یکی دانشجویان، پاسخی منطقی پیدا نمی‌کند."

قالیباف سعی میکنه خودش رو خیلی مصمم و محکم نشون بده ولی به حرکات دستش توجه کنید یا ناگهانی آب خوردنش؛ اینا از این سوالا ترس دارن

منبع فیلم مهم نیست خود فیلم رو ببینید لطفا

روی پخش کلیک کنید بعد از چند ثانیه بطور اتوماتیک پخش فیلم آغاز میشه

موفق باشید


دریافت
مدت زمان: 44 ثانیه



این بخش رو برای دل خودم نوشتم و فقط به خاطر یادآوری خاطراتم

یادش بخیر دوران دبیرستان رئیس یکی از ادارات فرهنگی بزرگ کشور که اسمش سازمان تبلیغات باشه و همینطور اسم رئیس اون سازمانی یه بنده خدایی به نام حجت الاسلام و المسلمین دکتر خاموشی هستش؛ پنجشنبه ها به ما تو مدرسه درس اخلاق میداد .... نمیدونم اون بنده خدا یادش رفته تو درس اخلاقی که داشت چی به ما می‌گفت؟

مهم نیست

حاج آقا خاموشی نماینده آقای قالیباف در جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس قبلی بودند و همچنین الان دبیر ائتلاف 1+2 هستن

سازمان تبلیغات که باز هم میگم رئیس همین بنده خدا هستش یه رسانه خیلی بزرگ به نام خبرگزاری مهر داره که به شدت داره برای ریاست جمهوری حلقه این ائتلاف و به خصوص آقای قالیباف تلاش میکنه اونم از کجا از پول نظام و پول مردم

در بالا اشاره ای داشتیم به جلسه حلقه انحرافی در استادیوم صد هزار نفری آزادی یکی از اصلی ترین و مخالف ترین موضع‌گیری ها رو با پوشش خبری بسیار زیاد رسانه‌های مرتبط به آقای قالیباف نسبت به این اتفاقات گرفتن اما خودشون چشمشون رو به چیزهای دیگه بستن

البته رسوایی های این رسانه‌ها همیشه بوده مثلا عکس های خبرگزاری مهر که شهادت حضرت زهرا رو تمسخر کرده بود رو که هیچوقت یادمون نمیره

عجب معلم اخلاق هایی داشتیم ما ..... (البته هنوز ایشون معلم اخلاق هستن)

رسانه های دیگه متصل به آقای قالیباف رو هم البته فراموش نمیکنیم مثل ف، ت و ....

من موندم چرا ولایتی و حدادعادل با این رفتارها هیچ مشکلی ندارن ...

راستی 22 بهمن دوسال پیش رو یادتون میاد؟؟؟

این پلاکاردا رو چی؟؟

همش برای همین جبهه متحد بوده و هست که با ماشین ها و وانت های شهرداری هم بین مردم توزیع شد

آقای خلبان از چه وقتی دورخیز کرده بود برای انتخابات ....

۱۶
ارديبهشت

حدودا 4 ماه پیش یه فرصتی پیش اومده بود که پای صحبت تعدادی از نخبه های علمی در حاشیه اختتامیه مسابقه بین‌المللی برنامه نویسی بیان بشینم.

خیلی از اونایی که در حال حاضر یا در دانشگاه شریف درس میخوندن یا به دلیل کسب مدال طلا در المپیاد میتونن مستقیم وارد دانشگاه شریف یا امیرکبیر بشن مجموعه ای از این بچه ها رو تشکیل می‌دادن.

هرکدوم از سختی ها و مشکلاتشون توی حوزه های مختلف صحبت کردن مثلا ....

۱۰
ارديبهشت

دیروز واقعا روز خوبی برای من بود

احساس کردم دوباره زنده شدم

خیلی با خودم رودرواسی دارم

به امید اینکه بتونم به همه کارام برسم ...

ایشالاه بعدا میگم دیروز چه خبر بود

یاعلی