بلاگ شخصی محمدحسین پرتویان

بلاگ شخصی محمدحسین پرتویان

اسفند شد قرار و آرامت نیست
غیر از کفن برف به اندامت نیست
ای سال! خوشی که مثل ما آدم‌ها
دلشوره مرگ نابهنگامت نیست

توصیه می‌کنم ببینید
آخرین نظرات

شهید معین رئیسی

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۱۹ ق.ظ

فقط دوست دارم روزی به تو برسم

سالها و فرسنگ‌ها عقب مانده ایم

هر قدمی که برمی‌داریم تهمت‌ها نیز هست

خدا کند مثل تو از همه این مشکلات عبور کنیم

تو رفتی تا به ما نشان‌دهی زندگی واقعی به گونه‌ای دیگر است

اصلا معیارهایمان را خط تازه‌ای بخشیدی

خدا خیر بیشترت دهد

برادر؛ شهادتت مبارک


پی‌نوشت: این عکس رو به تازگی از آرشیوم پیدا کردم ...

دو روزی هست که دارم آرشیوهام از این شهید بزرگوار رو مرتب می‌کنم

دلم میخواد چنتا تولید خیلی خوب برای این شهید داشته باشم

خدا خودش کمک کنه

پی‌نوشت2: دیگه امروز پیراهن مشکی رو از تن درآوردم- برای شهادت باید تبریک گفت

                 این رسمه حفظ جایگاه شهیده؛

                 نه اینکه خودمون رو جدا کنیم و بگیم دیگه نمیتونیم

                 اون رفت که ما یاد بگیریم باید جور دیگه‌ای به دنیا نگاه کنیم

                 معین جان خدا همین لحظه خیر بیشترت بده ان شاء الله

پی‌نوشت3: شاید سوال بشه چرا ایشون رو شهید نام گذاشتیم؛ واقعا برام نوشتنش سخت بود ولی برادر عزیزم؛ مهدی آقاموسی در مطلبی به این موضوع به خوبی اشاره کردن + کلیک کنید


بعدا نوشت: صفحه نمایش کامپیوترم رنگ تازه ای به خودش گرفته؛

تنها عکس دو نفره‌ای که از خودم و شهید رئیسی تابحال پیدا کردم ... 2 سال پیش داشتیم میرفتیم مشهد؛ کنار خادم الرضا نشسته بودم؛

نظرات  (۲۳)

سلام...
چرا به ایشون میگن شهید؟؟؟
پاسخ:
سلام بدلیل اقداماتشون و در مسیر جهاد فوت کردنشون 
  • مهدیآسآدات
  • سلام بزرگوار ...
    سلام منو به شهید معین برسونید ..
    عجیب دلم به سمتشون میکشه و امروز عکسشون رو چاپ کردم و تو اتاقمه ..
    دادن صفتی غیر از کلمه شهید بهشون ظلمه ..
    جدی میگم ..
    دلمو بد جور هوایی کرده این شهید ..

    یآزهرا سلآم الله علیها ..
  • مشاوره سنگ صبور سعا
  • کاش عاشق اینقدر تنها نبود...
    کاش دلبستن فقط رویا نبود...
    کاش لیلی دست مجنون می گرفت...
    تا که مجنون در پی صحرا نبود...

    چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی …
    چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی …
    خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن …
    خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی …
    برای ما که خسته ایم نه ؛ ولی …
    برای عده ای چه خوب شد نیامدی ….
    تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام …
    دوباره صبح؛ ظهر؛ نه غروب شد نیامدی…

    شهید معین رئیسی باعث شد من بیام انجمن و امسال میخوام کاندید شم واسه شورا با اینکه ترم اولی ام................دعا کنید منم بشم معین رئیسی........................

    انگار همه سعی شون رو کردن تا من نرم کربلا
    خدا ببین حال منو
    "ما وارثان خون حسین علیه السلام هستیم و ما را در مبارزه کردن با کفار هیچ ترس و واهمه ای نیست."
    شهید عبدالحسین رضایی

    حـتـــــــــــــــــما ببینید !!!

    ضمنا اگر مایل به تبادل لینک هستید خبرمون کنید.
    در پناه حضرت حق
    سلام آقای پرتویان
    خدا رحمتشون کنه 

    متن خوندم ولی متوجه دلیل شهید بودنشون نشدم ، میشه لطفا بیشتر توضیح بدین؟

    البته داریم حتا کسی که با وضو باشد و برای روزی خانواده اش بیرون برود و جان دهد شهید است ..
    منظورم از سوال اینه که روی قبرشون یعنی نوشته شده شهید ؟ یا از نظر روحیات شون و موارد دیگر  می فرمایین؟
    پاسخ:
    سلام
    به خدا دوست ندارم توضیح بدم
    ولی جدا معین برای ما و دوستاش شهیده
    اما اثباتش سخته
    معیارهای انسانی برای نمایش خوبی ها محدوده
    روی قبرشون که داره طراحی میشه ننوشته شهید
    از نظر روحیات و رفتار میگیم
    شهادت...در باغ شهادت باز باز است............نوشته اقا مهدی رو خوندم ........یاد تک تک شهدای دانشکاه خیام و حرف هایی که ان سال ها قلبمون به درد اوردوقتی گفتیم اصحاب شهدا ..........معین ریسی نشون داد مرد ره بودن به حرف نیست به عمل هست ...شهادت میخوای بسم الله.......
  • همایون سلحشور فرد
  • کاشکی این اسم آهارو توی نظرات کمتر می دیدم. همش حسرت میخورم که چرا وقتی آقاموسی بهم گفت، علی رغم برطرف شدن عذرم نرفتم...
    دقیقاً همون یکشنبه ای که میخواستم برم بیمارستان اومدم تشییع
    چقدر باید حسرت تأخیر و تردیدهامو بخورم
    چه پاتوق جدیدی برامون درست شده بهشت زهرا(سلام الله علیها)
    یه دلیل دیگه شهادت معین اینه که آدم وقتی سر مزارش میره علی رغم کوه غم و اندوه، همون طراوت و تازگی سر مزار شهدا رو احساس می کنه. آدم اصلاً احساس نمی کنه سر قبر یه مرده معمولی رفته که از بد حادثه، تن به مرگ اجباری داده
    توی همه عکسات داری میخندی، الانم بخند و مثل شهید سوره یس بگو: یا لیت قومی یعلمون بما غفرلی ربّی و جعلنی من المکرمین
    بخند و خوشحال باش که دوستانت اهل زمین گذوشتن پرچمت نیستن.
    پاسخ:
    ان شاء الله
    http://www.atabe.ir
    داغونم کرده 
    حتما به دوستان بگید یه سری به سایت بزنن
    شاید...هیچی
    پاسخ:
    :|
    چی بگم والا ...
  • خیلی دور خیلی نزدیک
  • سلام
    خدا رحمت روزافزونشو شامل حال ایشون کنه
    آقای پرتو لطفا لطفا از خاطراتتون با ایشون بذارید.... من خیلی دلم میخواد بشناسمش...یا از مسائلی که روش خ تاکید میکرد و حساس بود...فکر کنم الان یکی از رسالتهای دوستاش همینا باشه خصوصا اگه واقعا ایشونو شهید میدونن...خیلی ممنون
    سلام
    شنیدم الان زمان نشسته ؟ درست شنیدم؟ کجاست امسال ؟
    پاسخ:
    سلام
    نه نشست تموم شد
    دانشگاه تربیت مدرس بود
    دوشنبه تموم شد
    سلام
    دیدن عکس شهید یه حال خاصی برام داره 
    حالی که نمیشه توصیف کرده 
    به قول قدیمی ها با اصل حال آدم کار داره
    ولی جنسش نابه
    شهید با دل آدم کار داره و کارش تحول قلبه....اینو دیگه کامل حس می کنم.
    کاش روزی مردن و انشاالله شهادت ما هم اثرگذار باشه...
    زنده مون که فعلا به هیچ دردی نمی خوره
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ** ****** ****
    **** ** **** **** 
    *** **** **** ***** **** 
    *** **** ********
    پاسخ:
    سلام دوباره
    نه مشکلی نبود ... بنده از فضا دور بودم نتونستم جوابی بدم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    بدتر از ما دونفر شما هم پای اینترنتین ،ول کن نیست این اینترنت
    *** **** *** ** ** ***** ** ************* ** **** *****
    ****** *** *** ** ****** ** ** ** *** ** ** ** *** **** ** ******* *** ** ***
    ***** ** **** ***** ** *** ***** ***** **** *** ** ** *** ******* *** *** ** **** *** ** ** ** ******* ***** ***
    **** *** **** ** ****** ***
    پاسخ:
    چی بگم والا ...
    واقعیتش بنده کلی کار دارم که در حال انجامه فکر کنید کلی هم تو روز برای ارشد دارم درس میخونم
    این لپ تاپ بنده خدا به اینترنت وصله هر اتفاقی میافته یه آلارم مخصوص خودش رو میده
    اینجوری هستش که سریع پاسختون رو دریافت میکنید
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    البته هنوز فارغ التحصیل نشدم شاید دانشجویی بتونم ثبت نام کنم 
    ***** **** ** **** ** ****** *** 
    *** *** **** **** ********* * ** *** *** ** ***** ******* * ***** *** *** *** **** *** **** ****** *** *****
    *** **** ** ** ****** *** ***** ** *** * ***** **** **** ***
    ******  * ******* * **** ***** ** ***** ** **** ** ** ** **** *** ***** *** ***
    ****** *** *** **** *** ***
    پاسخ:
    پس ان شاء الله سفر رو با کاروان دانشجویی انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات و عالیات می‌تونید برید
    هیچ ایرادی هم از نظر اون مشکلی هم که گفتید نیست این موضوع قابل حل هستش
    از طریق همون محلی هم که ثبت نام میکنید میتونه حل بشه؛ فقط حتما با بنده هماهنگ کنید
    حتما میرید ان شاء الله
    کربلا؛ التماس دعا
    پیاده روی کربلا
    اگه بدونید یک ساله بدجور دلم کربلا می خواد
    پارسال قرار بود برم البته اربعین نه
    انگار اماده نبودم  که اقا دعوتم نکرد، تا ثبت نام هم پیش رفته بودم اما نشد باید پولمون رو به کسی که لازم داشت قرض می دادیم 
    حالا از اون موقع که هر کی میگه کربلا دیوونه میشم هرچند اقاجونم هدیه ای بهم داد نمیگم چیه تا دلتون نخواد البته هنوز بدست خودم نرسیده
    ولی اقا بازم مردونگیش رو بهم ثابت کرد
    پاسخ:
    سلام
    خسته نباشید در حال حاضر آرام آرام ثبت نام های کاروان های پیاده کربلا داره آغاز میشه
    اگه دوست دارید دانشجویی برید هنوز باید صبر کنید
    ولی الان در این لینک هم می‌تونید ثبت‌نام کنید تفاوت قیمتی خاصی نداره
    دعا بفرمایید
    و تصمیم بگیرید
    کربلا رو باید رفت دعوت کردنی نیست شما که قدم بردارید خودشان میبرند
    معیین رئیییییییییسسسسسسسسسسسسییییییی.................خداییش شهید شدی؟؟؟؟الان فعلا درگیر اینه دیالکتیک خودش با اساتید دانشگاه دور برش رو حل کنه!!شهید هم که شد!!یا قمر بنی هاشم!!!
    پ ن::میگن شهدا خیلی باحال بودن و خیلی با مرام لذا بر این اساس میشه معین رو شهید گذاشت
    پ ن::این رو به سبک کامناتی دری وری خودش زیر پست وبلاگ ها گذاشتم تا یادش زنده بمانه!!من قول میدم راه کامنت نویسیشو ادامه بدم!!اصان باید روی مخ می رفت!!!
    پ ن::داداش خوب کردی سیاه تو در آوردی اما به رنگ پیراهن نیست ....
  • غلامعلی دست بالا
  • معین پر کشید و بالا رفت؛ و دوستاش رُ هم با خودش بالا برد...



    پاسخ:
    :(
  • امیرحسین حاجی حسینی
  • عادت کردم یه سری ایمیلای خاص رو براش بفرستم . تا فوروارد رو میزنم بعد از اسم مهدی آقاموسی نا خوداگاه اسم معین رو میزنم ، بعدشم با حسرت پاک میکنم .
    دنبال عکس و فیلمای آهار هستم ( عید امسال ) ، اگه داشتی بیزحمت به من برسون . 
    خوشا به سعادتش 
    من هنوزم باورم نمیشه 
    معین بر میگرده ، ایشالا بر میگرده ...
    پاسخ:
    دارم عکسا و فیلما رو .... ایشالاه داره همش مرتب میشه
    تموم بشه ایشالاه برنامه داریم به همه برسونیم
    یاعلی
    مطمئنا معین شهید است.
    برای من به وضوح و شفافیت خورشید در روز بدون ابر، مشخص است که معین شهید است.
    قشنگ ترین جمله ای که در این چند وقت شنیدم این بود:"معین جان ما اعمال ماتاخر تو خواهیم بود"
    به شخصه سعی می کنم این چنین باشم  چون باهاش قرار گذاشتم که همین باشم
    سلام
    معین رئیسی شهید شد و هیچ شک در شهادتش نیست...
    دلمون از رفتنش خیلی می گیره اما با رفتنش و با بی قراری هاش و با... فانوس راهمون شد.

    خودش نوشته بود:
    چرا به کوی محبت نمی‌بری مارا؟
    چرا به گوشه ی چشمی نمی‌خری مارا؟
    خدا کند به دلت مهر این غلام افتد
    به رنگ سرخ "شـــهادت" در آوری ما را

    بالاخره معین هم به گوشه چشمی خریده شد و به رنگ سرخ شهادت دراومد
    ما باید فکر ادامه راه باشیم و هزار تا معین دیگه پرورش بدیم...
    خدا هزار خیر به معین رئیسی بده
    ان شاالله

      انگار کسی واهمه دارد بگوید معین رئیسی به شهادت رسیده است حاج آقا پناهیان هم روز ترحیم گفته بود که"بی قراری معین از خصلت های شهدا بوده است"
     معین شهادتت مبارک...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی