بلاگ شخصی محمدحسین پرتویان

بلاگ شخصی محمدحسین پرتویان

اسفند شد قرار و آرامت نیست
غیر از کفن برف به اندامت نیست
ای سال! خوشی که مثل ما آدم‌ها
دلشوره مرگ نابهنگامت نیست

توصیه می‌کنم ببینید
آخرین نظرات

جشن حنابندان

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۵ ب.ظ

به نام خدا

اگر که زمان جنگ شهدا و رزمندگان برای رسیدن به هدف یه مراسماتی داشتن که در اون برای کاهش درد و سختی هاشون بخاطر پیاده روی های طولانی مدت به پاها و دست هاشون حنا میزدن

الان هم

یه عده از همون جوونا هستن که در راه حسین این سنت قدیمی رو به نیت های خاص خودشون دوباره اجرا میکنن

همشون شهیدن باور کنید

   

 

یه عده حداقلی هستن که ایمان میارن باز یه عده حداقلی هستن که اراده میکنن بعد یه عده حداقلی دیگه ای از اونا هستن که قدم در راه میگذارن برخی ها که نمیرسن هیچ اونایی هم که میرسن باز درجات متفاوتی دارن

همیشه گفتم خدایا ما رو جزو حداقلی های خودت قرار بده

ایشالاه با یه مثال بعدا کامل میگم حرفم رو الان نمیشه

کربلا دعاگوی همه بودیم

با کلیک روی هرعکس میتونید اون رو بصورت بزرگتر ببنید؛ ان شاء الله عکس‌های بعدی بزودی ...


تصویر ماه شب نیمه شعبان که از آسمان کربلا گرفته شد


از اول تا آخر مسیر؛ راهی نیست

خودت را بگذار؛ دلت را ببر

سبک تر میروی و راه نزدیک تر می‌شود

  


پی‌نوشت:

یه نکته در مورد نویسنده بگم: ایشون انقدرها که میبینید نیست فقط دوست داره اینجوری باشه

ایشون حتی از حنا بدش میاد چه برسه به استعمالش به کف پا

وقتی پیاده روی هم میره لباسش تقریبا همونیه که تو خیابون های شهر  و دانشگاه میپوشیده

ته ته تفاوتش اینه که یه کفشی بپوشه که مناسب پیاده روی باشه که نکنه یه موقع تریپش خراب بشه

کلا اینجوریه اگه میبینید حرفش به دل نمیشینه دلیلش همینه؛ بله ....


پی‌نوشت2:

برخی از عکس های بنده رو از این سفر به دلیل اینکه دیگه حق نشر اون برای رسانه ها شده رو میتونید در این لینک ها ببینید.

خبرنامه دانشجویان ایران (iusnews.ir)

خبرگزاری فارس (farsnews.com)

خبرگزاری نسیم (Nasimonline.ir)

خبرگزاری دانشجو (Snn.ir)

نظرات  (۲۰)

 خوش به سعادتتان
 به نظر من این طور زیارت ها و جز حداقلی ها بودن توفیق میخواهد ک از ما سلب شده ...
 عکس ها بسیار زیبا و دلنشین بود
احسنت
 به حق
هذا من فضل ربنا
 
پاسخ:
به امید ثبات
سلام

 وبلاگتون دوست داشتنی هست

 با مطالبی هر چند کوچک پذیرای نگاهتان هستم...
 یا علی
پاسخ:
خواهش میکنم ... موفق باشید
چشم حتما سر میزنم

سلام

اگه وبلاگتون رو  به روز کنید ثواب داره ها....

پاسخ:
سلام بعد سه روز پنل وبلاگم رو باز کردم نظرات اومده رو جواب میدم :دی
سعی میکنم
ولی آخه یه چی که آمادس خیلی دعوا توش داره میترسم بزنم
کلی میریزن سرم و له میشم له له
له شدن هم خوبه
دوستش میدارم
  • حامد گودرزپور
  • سلام  با اجازه شریف این پست در مجله پارسی  نامه، ستون دیگر پایگاهها لینک شد باتشکر :)   http://www.parsiblog.com/Mag/
    پاسخ:
    سلام
    حاجی سما اختیار داری
    ممنون

    با سلام

    به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما




    پاسخ:
    پیامتون رو برای نمایش تایید کردم.

    سلام زیارتتون قبول

    مطالبتون رو خوندم بهتون تبریک میگم وب خوبی دارین

    اگر فرصت دارین به آویژه هم سری بزنید و در صورت تمایل به تبادل لینک به من اطلاع دهید تا شما رو لینک کنم

    التماس دعا

    پاسخ:
    موفق باشید
  • کیمیای ناب گودرزپور
  • سلام همسفر :) یادته تربه وگرت بودم عکسام رو می خوام :)
    پاسخ:
    سلام حاجی؛ سلام همسفر
    بسته بندی ها انجام شده به همون آدرسی که نوشتید فردا صبح پست میشه
    ایشالاه حداکثر تا سه روز کاری بعدی با توجه به بعد مسافت دریافتش میکنید
    دلم براتون تنگ شده
    جدا دارم میگم
    سلام
    باطرح " حجاب ..."بروزم

    یازهرا (س)
    پاسخ:
    موفق باشید
  • ابوالفضل اشناب
  • بسم الله 

    سلام
    آمدی رفیق؟
    زیارت قبول :(

    بعد جور نشدن زیارت اربعین جابت خالی چنان زندگی مان پیچید به هم که نگو و نپرس ! 
    شروع ماجراهای تاره بود برایم .
    امید دارم که دعایم کرده باشی عزیز ! اگر هم نکرده ای نگو! بگذار دلم خوش باشد به شنیده شدن دعاهای دوستان در حقم .

    تصاویرت خیلی خوب و خیلی خوب و خیلی خوب اند!

    آفرین
    لذت بردم 

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    خوبی عزیز جان
    ایشالاه اربعین بعدی ثبت نامش از آخر شهریور یا اوایل مهر شروع میشه
    اونه موقع بیا
    چشات قشنگ میبینه
    پیامبر صلى‏ الله‏ علیه‏ و‏ آله :

    اگر بنده ارزش ماه رمضان را بداند، آرزو مى کند که سراسر سال، رمضان باشد .


    سلام
    ماه رمضان مبارک
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    همچنین به شما مبارک
    موفق باشید
    سلام
    اول زیارت قبول
    دوم ممنون بابت پست زیبا :گل
    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    سلام زیارتا قبول باشه انشاءالله ...
    خوشا به سعادتتون
    جامونده ها روکه از دعای خیرتون فراموش نکردین؟!



    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    دعاگوتون بودیم ..... یه چندتا ایده هست باید بعدا بهتون بگم کلی برنامه اومده تو ذهنم
    ایشالاه خبر میدم
    سلام
    آقای پرتو میشه بفرمایید مدل دوربینتون چیه دقیقا!؟
    برا فضولی نیست دارم مشورت میکنم باهاتون
    پاسخ:
    سلام
    خسته نباشید
    توی کامنت قبلی دقیق گفتم مدل دوربین و لنزهایی که باهاش عکسا رو گرفتم
    Canon EOS 450D بوده
    این دوربین بنده نیست و دوربین یه بنده خدای دیگه بوده من خودم یه دونه CyberShot دارم
    اگه میخواید دوربینی تهیه کنید که باهاش عکس بگیرید اول باید نوع کاربریش رو مشخص کنید.
    نوع کاربریش رو به من بگید من یه لیست طولانی براتون میزارم
    نوع کاربری میتونه از سطح خانگی تا حرفه ای متغیر باشه (بین این دوتا چندین کاربری هم هست)

    سلام  مقبول باشه انشاالله. وامیدوارم مهمتر از همه تاثیرات مثبت ونورانیت سفر تا همیشه براتون باقی بمونه.

    پاسخ:
    سلام
    سخته ... :(
  • مصطفی روحی
  • سلام
    زیارت قبول اخوی ...

    پاسخ:
    سلام .... ممنون عزیزجان :)
    سلام
    زیارتتون قبول
    میشه مدل دوربینتونو بگید؟
    پاسخ:
    سلام مدل دوربینی که باهاش عکاسی شده
    Canon 450D
    و لنزها هم این دوتا بوده
    Canon EF 70-200mm f/2.8 L USM Lens
    Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS Lens
    لنز اولی یه فیلتر UV هم روش اضافه کرده بودم/لنز اولی Stablizer نداشت و خوب این یک میلیون تومن ارزونتر میکندش
    تنظیم شاتر، دیافراگم و ISO هر عکس هم که برای خودش متفاوته

    سلام

    خداقوت

    احسنت احسنت

    عکس هایی که دیدم عالی بود...

    در سفر کربلا الحمدلله حداقل های خداوند رو دیدم .

    یکی از مهم ترین قسمت های این سفر اطلاع رسانی و گزارش اونه که شما زحمت این کار رو می کشید و  رسالت بزرگی هم دارید....

    اجرتون با ارباب

    پاسخ:
    علیک السلام
    ممنون
    ان شاء الله که تاثیرش گسترده بوده باشه
    من دوست دارم زیرپوستی تاثیر گذار باشه
  • امیرحسین حاجی حسینی
  • یادش بخیر
    دو سال پیش
    دقیقا یه همچین روزایی
    شیرین ترین لحظات زندگیم بود وقتی برای اولین بار وارد بین الحرمین شدیم ...
    زیارت قبول
    انشاءلله که دوباره قسمتت بشه
    پاسخ:
    ان شاء الله
    سلام 
    رسیدن بخیر 
    خوش بسعادتتون 
    زیارتتون قبول 
    دعا کنید یک بارهم که شده قسمت ما بشه :(
    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    :(
    جشن حنابندان ...شب عملیات  ...انجا به عشق حسین و کربلا به نماد قربانی شدن همچو اسماعیل...حنا میبستند...اینجا در راه حسین برای قربانی کردن نفس ...قبول باشد ...
    پاسخ:
    خدا قبول کنه ان شاء الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی