بلاگ شخصی محمدحسین پرتویان

بلاگ شخصی محمدحسین پرتویان

اسفند شد قرار و آرامت نیست
غیر از کفن برف به اندامت نیست
ای سال! خوشی که مثل ما آدم‌ها
دلشوره مرگ نابهنگامت نیست

توصیه می‌کنم ببینید
آخرین نظرات

یا معین الضعفا

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۶ ب.ظ

بعد نوشت: 

دوم شهریور سال 1392 - انا لالله و انا الیه راجعون - معین رئیسی پرکشید


هیچوقت خاطرات شبی که گذشت یادم نمیره تلفنی زنگ خورد و یه خبر بد داد منم فقط با هرچی دم دستم بود از پنل پیامک گرفته تا چت از هرکی که بود التماس دعا خواستم؛ نمیدونم چجوری سوار ماشین شدم، چجوری با اینکه ذهنم جای دیگه‌ای بود و مسیر رو نمی‌دیدم رسیدم بیمارستان

اول میکائیل و دست های خونیش ..... میگفت دستم زیر سر معین بود این خون معینه

بعد راهروی باریک و با نور کم اتاق عمل؛ یه خانواده ناراحت اما بدون بی‌تابی و فقط با توکل به خدا

تنهایی پشت در اتاق عمل رو یادم نمیره؛ این شعر رو همش تکرار میکردم: "حسین عشق منی ... ... " همین

حرفهای معین یادم میومد ..... پشت سر هم

از اونطرف مادرم از من بی‌تاب‌تر از نذر و دعا و شهدای گمنام مستجاب دعوه محل می‌گفت که برای دوستت نذر کردم برای شهدا آش ببریم و سعی میکرد من رو تلفنی آروم کنه

معین برای ماه رمضون همش می‌گفت آش بخریم مادر من بیشتر از خودم حواسش بود

دیگه نمیتونستم بمونم هرجوری بود بعد از کلی چرخیدن اومدم خونه مگه میشد یه دقیقه نشست تا اینکه پیام اومد: "سلام دکتر جراح الان از اتاق عمل بیرون اومد و گفت عمل موفقیت آمیز بوده ولی تا دو سه روز باید تو بیهوشی بمونه"

اونجا بود که قدری خیالم راحت شد خدایا شکرت؛ نمیدونید که دکتر چی گفته بود

یکی از دوستان شاعرمون همین دیشب شعری برای معین گفت

دل من پنجره فولاد رضا میخواهد - دردمند است و از یار دوا میخواهد
این خبر را برسانید به مشهد به طبیب - درد ما گوشه ی یک چشم تو را میخواهد
یا معین الضعفا نو کرت افتاده چنین - نگهی کن که زدست تو شفا میخواهد
مادرش دل نگران است، به جان زهرا - قسمت داده و او را زشما میخواهد
دلم از پنجره فولاد هوایی شده است - باز ارباب دلم کرببلا می‌خواهد

فکر کنید مثل من ثبت کننده تصاویری باشید که حامل لبخند و آرامشه ولی الان صاحب اون لبخند روی تخت آی سی یو منتظر دعای شماست. التماس دعا

برای دیدن تصویر بصورت بزرگتر برروی عکس کلیک کنید

+ با آقای گلرخی برای امشب بلیط گرفتیم برای مشهد؛ بریم دعا کنیم .... کسی از رفقا اگه خواست با ما بیاد خبر بده

  • ۹۲/۰۵/۳۰

معین رئیسی

نظرات  (۲۲)

دعا از ما
شفاء از او...
رفیق 11 ساله ما رو دعا کنید...
خدایا به دل شکسته ی مادرشون رحم کن و ایشون رو سالم و سلامت مثل روزهای قبل به همه برگردون
من از کسانی که برای دیدنشون بیمارستان میرن خواهش میکنم خواهش میکنم براشون بلند وقت اذان، اذان بگید امام رضا ع گفتن مریضی بی درمان و شفا میده
براشون قرآن بخونید با صدای بلند (منظورم داد نیست) که بشنون آدم بیهوش خیلی از چیزها رو میشنوه
برای آرامششون خوبه 
خواهش میکنم دریغ نفرمایید
ما هم دست بدعاییم خدا دستمون رو پس نزنه ان شاالله
یازهرا
سلام
یا من اسمه دوا و ذکره شفا

انشالله که بهتر بشند

دوست مام پارسال همین موقه ها بود تصادف کرد رفت تو کما بعدش مرد

ایشالا این دوست شما به چنین سرنوشتی دچار نشن

  • فرشته جانقربان
  • یا حمید به حق محمد
    و یا علی به حق علی
    و یا فاطر به حق فاطمه
    یا محسن به حق حسن
    یا قدیم الاحسان به حق حسین

    برای شفای دوست عزیزمون یه چله زیارت عاشورا نذر کردیم از دیشب هم شروع کردیمش اگه شما هم موافقید یاعلی...
    آقا جان !
    به اون لحظه ای که فرمودی پشتم شکست قسمت میدم  که این جوان مارو به جمعمون سالم برگردونی وبهش عمر با عزت بدی...
    گریه امانم بریده است...
     خوب میشود، به حق فاطمه زهرا
    از امام رئوف بخواهید...هر آنچه بخواهید میدهد....
    حـــــــــــــــــــســــــــــــــــین آرااااام جــــــــــــــــــــــــــانم....

    Hello

    It was used

    You wish for the ending of Elevated God

    Be

    مرحبا

    انه کان یستخدم

    کنت ترغب فی إنهاء الله مرتفعة

    أن تکون

    سلام

    بسیار مورد استفاده قرار گرفت

    برای شما از خداوند تبارک و تعالی عاقبت بخیری آرزومندم

    موفق باشید

    شکروی

    سرفراز   باد   ایران

    http://salamshokravi.persianblog.ir

  • دوره گردِ عکاس
  • یا من اسمه دوا و ذکره شفاء

    آدم خلیفه تنهای خدا
    روی زمین است
    امپراتوری که گاهی باید برگردد به
    آخرین سلاحش
    "...و سلاح او گریه است"
  • مجید ترکابادی
  • حالم بده
    :-(
  • جمال الدین کاظمی
  • متاثر و متاسف شدم. ان شاءالله که حال این دوستتون به زودی زود، خوب خوب بشه و به جمع شما برگرده و روزهای زیبایی رو در کمال عافیت و سلامت با هم داشته باشید.
    دعاگو در جهت بهبود کامل حال ایشون هستم، ان شاءالله
    پسر گلی خدا به حق حضرت زهرا شفای عاجل عنایت کنه.
    دل هوای سقا خونت روکرده قربون کبوترای پرطلایی فدای پنجه فولاد توانقلابد
    اقا تومعین الضعفای بیا معین ماروتو ضامن باشکتوروبه حق مادر پهلوشکسته جوانت.جون مارو باتمام جون هابهشون رحم کن
    سلام
    ان شاءالله هر چه زودتر حالشون خوب بشه و شفا بگیرن.
    حالتون خوب درک میکنم منم دو روزیه شنیدم که دوستم بیماره حتی وقتی دیدمش باهاش صحبت کردم باور نکردم.
    شماهم دعا کنید.
    دلت که گرفته باشد با هر صدایی گریه میکنی ....شعر را میخوانم و گریه می کنم ...یا من اسمه دوا و ذکره شفا ....درد که سر باز میکند همه امتحان میشوند برای گدایی...اقا بده در راه خدا....
  • ایمان سیستانی
  • اصلا معین با آقا امام رضا گره خرده وقتی خبر ناراحت کننده تصادف 2 دوست عزیز و اتفاقی که برای معین افتاده شنیدم دست و پام رو گم کردم یه لحظه یادم افتاد بالاخره با هم توفیق نوکری امام رضا و زوارش رو داشتیم اینه که گوشی رو برداشتم زنگ زدم به یکی از کسایی که با معین برا گرفتن حسینیه و غذای اردوهای مشهد باهاش کار میکردیم و ازش خواستم بره حرم و یه دل سیر برای رفیق مشترکمون دعا کنه
    میدونی صبح تا فهمیدم به مادرم گفتم و مادرم صبح تا حالا داره براش دعا میکنه
    معین جان مطمئنم آقا هیچ وقت نوکراش رو فراموش نمیکنه و این دلم رو قرص می کنه
    یا ضامن آهو یا معین الضعفا معین ما رو دریاب
  • سیدمرتضی سیدین
  • خداوند شفای عاجل عنایت کند. ان شا الله.
    یا رب مددی...
    خدایی که من می شناسم بزرگتر از این حرفهاست...
    منم  و معین و خاطراتمون
    چند روز پیش بهش گفتم، شورا فرصت نداد یه تفریح مشتی سه چهار نفره بریم..
    گفت : نشست که تموم شد بریم مشهد، حتی تیم رو هم چیدیم با میکاییل و مهدی نژاد  و استکی ، حتی  وعده های غذایی تو راه رو هم هماهنگ کردیم.
    الان هم منتظرم بلند ک شد ان شاءالله به قرارمون برسیم
    یا امام رئوف 
    عرض حاجت آوردیم در خونه تو... 
    نا امیدمون نکن

  • امیرحسین حاجی حسینی
  • هنوز یک ساعت از زمان خروجم از مشهد الرضا نگذشته بود که  با شنیدن این خبر دگرگون شدم ، و حالا یک نگاه به جاده هست و یک نگاه به موبایل ، بلکه خبری خوش برسد ، انشاءلله . 
    یا من اسمه دواء و ذکره شفاء
  • سید مهدی موسوی
  • سلام
    من دلم مثل سیر و سرکه میجوشه...
    خدایا...

    ان شاءالله خود آقا کمک می کنند و هر چه زودتر حالشون بهتر میشه..

  • مهدی چراغ زاده
  • سلام
    خیلی قشنگ بود
    دمت گرم
    ایشالله زود خوب میشه و برمیگرده...
    دلم واسه بحثاش، لبخندا و شوخی هاش تنگ شده...
  • زندگی کاروانی
  • امن یجیب المضطر اذا دعا و یکشف السوء.......
    بحق صاحب اسمش هرچه زودتر سلامتیش رو بدست بیاره....