بلاگ شخصی محمدحسین پرتویان

بلاگ شخصی محمدحسین پرتویان

اسفند شد قرار و آرامت نیست
غیر از کفن برف به اندامت نیست
ای سال! خوشی که مثل ما آدم‌ها
دلشوره مرگ نابهنگامت نیست

توصیه می‌کنم ببینید
آخرین نظرات

عکس هایی که این‌بار فرق میکند

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵ ب.ظ

تابحال خیلی جاها عکس گرفتم ولی ....

این بار فرق داشت داشتی از موضوعی عکاسی میکردی که نمیدونستی گریه کنی یا دوربینت رو بالا نگه داری

هیچوقت نشه که براتون این حالت پیش بیاد که در جایگاهی این چنینی قرار بگیرید.

دقایق پیش هم که عکس ها رو آماده میکردم که در سایت کار شود (کلیــــک کنید) به حدی برروی هر عکس صبر کردم؛ که خدا میداند

در هر صورت همه اتفاقات گذشت اما معین؛ هیچوقت از ذهنم نخواهد رفت.

یه موقع فکر نکنید الان خیلی آرومم که اینا رو نوشتم ... کسی نیست که اینا رو بهش بگم اینجا برامون شده یه سنگ صبور

به امید دیدار دوباره معین رئیسی در روز قیامت؛ موقعی که خوب هایی مثل اون مثل برق از کنارمون رد میشن امیدوارم که دست ذره های کوچکی مثل ما رو بگیره

شب آخری هم که دیگر بعد از آن ندیدمش قولی به او دادم که ان‌شاءالله به آن عمل خواهم کرد.

از اینکه مدتی اذیتتون کردم عذر میخوام این آخری رو هم از من ببخشید. (برخی از عکس های ذیل با عکس های گزارش مشترک است)

برروی هر عکس کلیک بفرمایید

    

   

   

   

   

  • ۹۲/۰۶/۰۳

معین رئیسی

نظرات  (۲۴)

  • امضا محفوظ
  • گویند که زمان مرحم درد است بیا
    دلها همه در شور و شونگ است بیا
    هی میگذر زمان و درد است هنوز
    این سینه ی من مخزن درد است بیا
    خیلی دلم برای معین تنگ میشه ٬ سخته٬ محمد حسین دعا کن
    دلت پاکه اخوی
    مشدی هم برا کنکور بخون چون اینطور که بوش میاد امسال تو تنها نماینده مستقل تو مدیریت رسانه ای عزیزم

    پاسخ:
    جو نده پسر ... بخون
    قبولى ایشالاه
    راه معین ادامه دارد...
  • حسین پرویزی
  • سلام. اگه میتونی عکس و فیلمای معین چه تو انجمن چه جاهای دیگه رو جدا کنی خیلی خوبه اگرم اینکارو کردی که همرات باشه ازت بگیرم حسابی حال دادی ممنون
    پاسخ:
    سلام حسین
    داره این کار انجام میشه
    باید صبر کنید شرمنده
    خیلی ناراحت شدم، انشالله با افسران کربلا حضرت علی اکبر(ع) و حضرت عباس (ع) محشور شن بحق عمه سادات...........
    آیا عزل و نصب های وزارت علوم سیاسیه؟؟؟؟؟؟؟؟

    یا علمیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مخصوصا عزل و نصب روسای دانشگاه ها

    آیا این معنی اعتداله؟؟

    دوستان خودشان قضاوت کنن

    خدارحمتشون کنه ، انشالله با اولیاء محشور بشن و خدا به خانوادشون صبر بده ...
    خدایا همه رو عاقبت بخیر کن
  • زندگی کاروانی
  • چی؟! دیدار مجدد در روز قیامت؟! فکر نکنم دیدار مجدد اینقدر طولانی بشه! ایشالا به زودی میبینیمش....خیلی زودتر از اون چیزی که فکر کنیم.....توکل بر خدا
    یاحسین
    روز تشییع همش حواسم به "پرتو" بود، به نظرم سخترین لحظه عکاسیش همون موقع بود؛ نمیدونست باید گریه کنه یا اینکه لنز دوربینشو روی تصویرهای نابی بزاره که یاد "معین" از قاب تصویر ذهن همه ما پاک نشه. روز سختی بود...   
    پاسخ:
    :(
    محمدرضا .... :(

    سلام وقتی شنیدم بغضم گرفت ..من نمیشناختمشون ولی به حق فاطمه زهرا انشاالله جاشون تو بهشت باشه

    تسلیت میگم

  • در آرزوی گمنامی
  • برادر عروجت گرامی...
    خدا به شما دوست بزرگوارشون صبر بده و اجر جمیل....التماس دعا...
    انشالله که با ابا عبدلله هم سفره باشن ، خدا رحمتشون کنه
    تو تشییع برادرمون همش ب این فکر میکردم ک این جوون چرا شبیه بقیه نبود شبیه شهیدا بود. انگاری ک نور بالا میزد
    ....فقط باید سکوت کرد و بغض ...روزهای گذشته ام باز هم زخم کرده اند ...خدایا به دوستان و نزدیکانش صبر وارامش بده ...
    خدا به پدر و مادر و خانوداشون صبر بده ....
    و ابشون رو بیامرزه انشالله 


  • امیرحسین حاجی حسینی
  • معین مصداق بارز "المومن بشره فی وجهه " بود ، حیف که اینقدر زود رفت . شاید ما لیاقت نداشتیم بیش از این پیش معین باشیم . 
    هنوزم باورش سخته . 
    کار دلم به جان رسد
    کارد به استخوان رسد 
    ناله کنم بگویدم
    دم مزن و بیان مکن ...
  • غلامعلی دست بالا
  • معین هرگز فراموشت نمی کنم.
    نمیدونم تو چی بودی که وقتی اولین بار و از فاصله ای زیاد چشمم بهت افتاد مهرت به دلم نشست و الان فقط از این ناراحتم که چرا بیشتر باهات نبودم.
    هیچ وقت خاطرات حج سال 89 رُ فراموش نمی کنم مخصوصا کاری که توی فرودگاه جده کردید.
    هیچ وقت تلاش شبانه روزیت توی فردای انقلاب ها و جهاد اکبرها رُفراموش نمی کنم.
    هیچ وقت روی همیشه شادابت رُ فراموش نمی کنم.
    معین میدونی... همش از خودم میپرسم چرا معین؟!
    اما میدونم. چون تو خیلی خوب بودی. اینقدر خوب که بین ما روسیاها جات نبود. 
    باید می رفتی... به جایی که لایقت بود. اعلی علیین
    سلام منم به آقامون امام رضا برسون.

    این عکس شما دلمون رو خیلی لرزوند

    بعضی چیزا به قول خود شما سنت خداست
    از اونا فرار نداریم
    یکی از اونا هم مرگه
    این شعر گوشه وبلاگتون هم خیلی به جا مدت هاست که اونجا جا خوش کرده
    اسفند شد قرار و آرامت نیست
    غیر از کفن برف به اندامت نیست
    ای سال! خوشی که مثل ما آدم‌ها
    دلشوره مرگ نابهنگامت نیست
  • ایمان سیستانی
  • معین جان داداش الان فقط میتونم بگم خونه آخرتت مبارک
    الان داری با ائمه عشق بازی میکنی
    راستی سلام ما رو هم به امام رضا رسوندی؟
    دیدی چقدر بچه ها دوست داشتن؟
    نتیجه نوکری واسه ائمه و معین الضعفا رو دیدی؟
    مطمئنا دیدی

    معین جان تو همیشه بار ها رو از روی دوش دیگران بر میداشتی
    اما داغی رو دل رفقا گذاشتی که حالا حالاها خوب شدنی نیست
    چیزی که آروممون میکنه اینه که مطوئنیم الان جات خیلی خیلی راحته
    معین جان داداش ما رو هم دریاب
    به رفاقتی که داشتیم
    به نوکری هایی که واسه امام رضا با هم کردیم
    به لحظه لحظه خاطرات خوشی که با هم داشتیم
    راستی من هنوز تو فکر اینم که 4 ساعت قبل مرگت چی کار داشتی باهام که زنگ زدی و من گوشبی رو جواب ندادم
    شرمنده ام داداش به خدا شرمنده ام
    خداوکیلی هوای ما رو هم داشته باش
    راستی میگفتی تنها کسی که تو این شورا ازدواج نکرد من بودم -رفته بودی تو فکر ازدواج!
    اما تو کمال خواه بودی عزیزم
    پیوندت با خدا مبارک داداش
    پیوندت تو عرش کبریایی خدا مبارک عزیز دلم
    اونجا سفارش ما رو هم بکن
    آخه بنا بود با هم باجناق بشیم
    ما رو فراموش نکنیا

    یاعلیِِِ یاعلی یاعلی

  • فرشته جانقربان
  •  خیلی دلم میخواست تو مراسن تشییع معین شرکت می کردم بنظرم این هم لیاقت میخواسته و ازم منع توفیق شد.
    این عکسایی ک گذاشتید این جمعیت این شور این صفوف نماز این گریه ها و این سوز دل حاج آقا هادوی و این قبر کندن داوطلبانه کارمند حراست همه و همه نشون ازینه ک معین خیلی گل بوده
    اونم  مثله ما آدم بود اونم دوست خیلی از ما ها بوده چرا باید برای او اینگونه رقم بخورد و برای خیلی از ماها آیا.....؟
    معین  فرشته بوده
    انشاله ک روحش شاد و با ائمه قرین باشد
    او به حق نام آور بوده و هست بخصوص  با اون کار خداپسندانه اهدا اعضا و جان بخشیدن مجددا به تعداد افرادی دیگر
    خدایش بیامرزد و عاقبت ما به خیر شود او که عاقبت به خیر شد
    صرفا جهت آرامش
    میگفتند شب قبل یه بنده خدایی خواب دیده بود تو خواب بهشون گفته بودند چرا تشییع جنازه ی این شهید نمیرید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی