بلاگ شخصی محمدحسین پرتویان

بلاگ شخصی محمدحسین پرتویان

اسفند شد قرار و آرامت نیست
غیر از کفن برف به اندامت نیست
ای سال! خوشی که مثل ما آدم‌ها
دلشوره مرگ نابهنگامت نیست

توصیه می‌کنم ببینید
آخرین نظرات

با سلام؛ فیلم زیر مربوط میشه به انتخابات سال گذشته اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور که در اون هر فرد مدت زمان کوتاهی رو باید به معرفی خودش بپردازه

به شدت حیفم اومد که این جور چیزی رو مخفی نگه دارم

میتونید فیلم و متن صحبت های خادم الرضا مرحوم معین رئیسی رو در زیر مشاهده کنید.


دریافت

اعوذ بالله من شر الشیطان رجیم

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انهو خیر ناصر و معین

 

برادران و خواهران عزیز اعضای محترم شورای عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل؛ سلام علیکم

 

بنده معین رئیسی هستم، دانشجوی ورودی سال 88 رشته مهندسی برق، و در حال حاضر در رشته مدیریت بازرگانی مشغول به تحصیل هستم. و عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد هستم.

اون مسئله ای که باعث شده بنده الان پشت این تریبون قرار بگیرم و حجت بر من تموم بشه که وظیفه بدونم اینجا حاضر باشم دو تا دلیله مختصرا خدمتتون عرض میکنم. که ببینم چطوره.

 

در ابتدایی که بنده وارد دانشگاه شدم، فضای دانشگاه رو که آشنا شدم خیلی سریع با فضای انجمن آشنا شدم؛ اون زمانی که من فضای انجمن رو شناختم و این محیط رو دیدم و این امکان رو که خودم هم عضوی از این فضا باشم رو متوجه شدم احساس قلبیم این بودش که حضرت صاحب الزمان یدونه دعوت نامه رسمی نوشته زیرش امضا کرده؛ نوشته: "الی معین رئیسی" برسه بدست اون که مثلا من حضور داشته باشم؛ امکان حضور داشته باشم و خیلی خودم رو اینطور یعنی این مسئولیت رو بر دوش خودم میدیدم.

 

وقتی گذشت کار و داخل انجمن اسلامی وارد شدیم حوزه مسئولیتها؛ سنگینی مسئولیتها به دوشمون افتاد یه موقع هایی آدم خستگی ممکنه دچارش بشه؛ ممکنه دچار استرس بشه؛ دچار فشارها بشه اونجا بود که به این مسئله پی بردم که این وظیفس برای ما که حضور داشته باشیم و مقاومت کنیم و جهاد؛ با یه زندگی جهادی با یک حرکت جهادگونه فعالیت کنیم الان هم که اینجا حاضرم و اعلام کاندیداتوری کردم مسئله این است؛ بنده هر موضعی از انجمن اسلامی و هر موضعی از جبهه انقلاب اسلامی حضور درش رو یک منت میدونم که خداوند متعال بر سر مثلا کمتر کسی منت ها رو میذاره؛ کجاست که ما فرصت داشته باشیم بتونیم یه خدمتی کنیم به این مسیر و اینکه اومدم امروز صحبت کنم احساس میکنم منته؛ الان مثلا به من بگن برای اتحادیه فلان کار هم هست من اونم دوست دارم که برم اگه بگن که مثلا یه کمک دیگه هم هستش؛ بسم الله من حاضرم که اون رو هم انجام بدم یعنی اینکه کسی بیاد توی اتحادیه کاری انجام بده؛ اینطور نیست که مثلا لطف کرده زحمت کشیده؛ نه منت گذاشتن سرش که بیاد این کار رو انجام بده؛ باید از سر ذوق و شوقش هم باشه.

 

دلیل دومی که وجود داره مسئله این هست: امروز ما در وضعیت کنونی دنیا؛ من انقلاب اسلامی ایران رو مقدمه انقلاب و نهضت جهانی حضرت صاحب الزمان میدونم و اینطور هم هست و الان هم داریم المان ها و پالس هاش رو میبینیم. گوشه گوشه دنیا یک خیزشی داره رخ میده و مقام معظم رهبری هم تاکید میکنند الان در حال یک پیچ تاریخی هستیم و در حال شکل گیری بلوک ان شاء الله بلوک اسلامی هستیم و کشورهای اسلامی یه حرکتی رو شروع کردن که قطعا آینده دنیا متفاوت از گذشتش خواهد بود.

 

این یه سری پیش شرط ها داره پیش شرطش که من فکر میکنم خیلی مهمه برای ما؛ تقویت بنیه خودمون و تلاش و سعی و کوشش مجاهدانه است؛ من امروز که بعد از نماز مغرب و عشاء نگاهم افتاد به قبور مطهر شهدا یه اتفاقی تداعی شد تو ذهنم؛ اکثر شما دوستان مستند میراث آلبرتا رو دیدید ببینید توی مستند نشون میده تدفین شهدای دانشگاه شریف رو؛ واقعا رنجناک ترین قسمت این مستند اون قسمتیه که بچه های بسیجی اومدن تابوت های شهدا رو دفن کردن؛ هو شدن؛ کلی فحش دادن؛ کلی دست زدن؛ خیلی کارایی که مثلا اون بنده خدا اون شهید گمنامی که از همه چیزش گذشته؛ حقش نبوده رخ داده؛ و بعد از اینکه تدفین کردن؛ کار انجام شده تدفین شدن؛ نشستن همون اون گوشه ای که الان یه تو رفتگی هست نشستن دارن گریه میکنند.

 

مجری: وقت شما تمام است

 

یک جمله هم عرض کنم

 

اگر بخواهیم یک سال دیگه مثل 25 خرداد شکل نگیره باید بجای اینکه روزی 16 ساعت تفریح و استراحت و فقط بیدار موندن باشه؛ روزی 16 ساعت کار کنیم و اینم شکل میگیره ان شاء الله

 

و دیگه بیشتر از این اضافه صحبت نکنم

 

مجری: سوالی نیست از آقای رئیسی؟؟؟

 

(سکوت)

 

مجری: صلوات بفرستید

 

حضار: اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات  (۲۸)

  • طلبـــــه جوانـــــــــــ
  • سلام دوست من

    وقت بخیر

    حقیر طلبه هستم از مشهد

    با چندی تن از دوستان طلبه و فعالین فرهنگی فضای نت ، جنبشی را راه انداخیتم به نام قدم به قدم با اهل بیت علیهم السلام :: مدافعین حریم تشیع .

    میخواستم اگر امکان داره ما را لینک کرده و لوگو پایگاه را در وبتون قرار بدین .

    ادرس لوگو :

    http://modafein.ir/wp-content/uploads/2013/09/logo-modafein.ir_.gif

    *در صورتی که اندازه لوگو کوچک یا بزرگ هست بفرمائید تا اصلاح شود .

    ادرس سایت :

    www.modafein.ir

    ادرس وبلاگ حقیر :

    www.zendegi-t.blog.ir

    ( زندگی اما به سبـــــک طلبــــگی )

    * با توجه به نزدیک بودن واقعه بسیار مهم غدیرخم اگر مایلید برای غدیر کاری انجام بدهیم ؟

    منتظر پاسخ شما هستیم :

    Pasokhgo_14@yahoo.com        

    09369746095

    پاسخ:
    شرمنده درگیری هام زیاده ... دعا بفرمایید
    کامنت رو تایید کردم که دیگران ببینن شاید کمکی تونستن انجام بدن
    موفق باشید
    یاعلی
  • راحیل نبی
  •  سلام !
    یه مدته نیستید ... شایدم اینطور به نظر رسیده !!
    به هر حال امیدوارم هرجا هستید مملوء از یاد خدا باشید ...
    این دوباری که رفتم حرم (شب شهادت امام جواد و روز دحوالارض ) هر دوبارش یه نفر از مقابلم رد شد که کاملا شبیه به عکس آقا معین شما بود ... توی اون شلوغی ، وسط صحن انقلاب ، اینکه من یه آدم رو شبیه آقا معین ببینم و یادم باشه که آقا معین چه شکلی بود ،برام قابل هضم نیست... بی شک مصداق شهید بر قامتش اندازه است.روحش شاد .
    پاسخ:
    سلام
    ایشالاه برمیگردیم
    منم خیلی ها رو دیدم که شبیه معین ما بودن
    خیلی ... :(
  • محمد جواد ابراهیمی
  • سلام
    شرمنده از این همه تاخیر
    مرگ بر آمریکا
  • حسن امکانی
  • باسلام!
    سایتتون خیلی خیلی پیشرفت داشته بهتون تبریک میگم...
    ببخشید مدت بسیار طولانی نبودم حالا ممنون میشم به وبسایت جدیدمون سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم!!!
    پاسخ:
    سلام لطفا سریعا پس زمینه بنده رو که برداشتید رو حذف کنید
  • ابوالفضل اشناب
  • بسم الله

    خدا ما رو رحمت کنه، او که الان بهترین جای عالم به تماشای دنیا نشسته ...


    تبریک و تسلیت میگم برادر.

    یاعلی
  • حسن رضایی
  • سلام
    معین  چشم و چراغ اتحادیه بود.
    با مطلبی در مورد معین به روزم.
    یاعلی
    سلام
    نوکر به راه وشیوه ارباب میرود...

    گمشدگان "خاک" اگر می فهمیدند که تا "افلاک" راهی نیست،

    این همه سرگردانی نمی کشیدند.

    "شهید سید مرتضی آوینی"

    هفته دفاع مقدس مبارک باد...

    در کوی نیک نامی مارا گذر ندادند...

    انشاالله که ما رو هم مثل آقا معین گذر بدن

  • خیلی دور خیلی نزدیک
  • سیر نمیشم از خوندن درباره این آقا معین
     چه سری بین معین و امام رضا بوده ؟
    که باید عید اول مصادف بشه با میلاد امام مهربانی ها

    معین شهادت مبارک
    شما به یک مهمانی دعوت هستیدhttp://beheshte-rezvan.blogfa.com )
  • همایون سلحشور فرد
  • سلام. من دیدم طاقت ندارم فیلم رو ببینم مگه اینکه حقشو ادا کنم
    و دیدم حقش ادا نمیشه مگر با تمسک به سخنان ولایت
    قسمت اول رو نوشتم. تا حالا فقط متن سخنان معین رو خوندم و چند لحظه اول فیلم رو دیدم
    هنوز هم طاقت ندارم ببینم
    اگه یه تصویر معین بتونی جور کنی که کنار عکس مقام معظم رهبری باشه، خیلی مناسب تر میشه:

    معرفی خصوصیت های دانشجوی مجاهد و خستگی ناپذیر، مرحوم معین رئیسی، با تمسّک به سخنان مقام عظمای ولایت- قسمت اول

    تلاش معین برای فتح دانشگاه
    http://salahshoorfard.parsiblog.com/Posts/196/
    پاسخ:
    سلام
     حاجی من عکس مدنظر شما رو پیدا نکردم ولی عکسی که برای گوشه وبلاگ آقاموسی آماده شده رو توصیه میکنم
    خواب دیدم دارم دنبال یه اسم پسر میگردم برا کسی
    بعد تو خواب اسم محمد معین رو پیشنهاد دادم
    نمی دونم چه خبره
    اصلا اینجوری حرف زدن بهش نمیومد!
     یه جایی خوندم که :
    معین رئیسی به ظاهر با خانواده اش تفاوت داشت!
    اما اومده بود تو انجمن و کلی چیز یاد گرفته بود و دست آخرهم خدا بردش واسه ی خودش!
    حالا فک می کنید چقد امثال معین رئیسی ها داریم ؟؟!
    نمیخاد فکر کنید
     من میگم 90 درصد بچه هامون از این دسته اند!!! اغراق نشه 80 درصد
    اما....
    دلم میگیره وقتی فکر میکنم چقد راحت از کنار همه چیز میگذریم
    کاش یه دور دیگه به فیلم بالا با دقت بیشتری گوش بدیم و ببنیم مهمتر از همه اینا رسالت ما چیه و از ما چی میخواند و باید چه کنیم ؟؟!

    ببخشید همش نقد شد اما عجیب دلم از خودمان گرفته ....

    و من الله توفیق
    همه شرمنده ی احسان تو هستیم حسین/بردبا ماست اگر جان به تو بازنده شویم
    دلم برای معینم تنگ شده است . . .
  • همایون سلحشور فرد
  • 6 سال دوران دانشجویی که توی دانشگاه های مختلف فعالیت می کردم، چقدر له له می زدم که یکی مثل معین رو پیدا کنم که به قول خودش توفیق فعالیت در این عرصه ها رو منت آقا بر سرش بدونه نه اینکه منت بذاره که من دارم برا فلان تشکل کار می کنم.
    به قول این نظر آخری -که متأسفانه اسمش رو هم ننوشته-:
    با چراغی همه جا گشتم وگشتم در شهر/هیچ کس !هیچ کس اینجا به تو مانند نشد.
    معین جان!
    همه جا داد می‌زنم که تو دلداده حضرت زهرا(س) بودی و الگوی خودسازی‌ات همان جمله شهید حاج ناصر اربابیان بود که بارها باهم سر مزارش فاتحه خواندیم:
    "هیچ بدنی در مقابل آنچه که روح اراده آن‌را می‌کند ناتوان نیست."
    و تو اراده شهادت کردی و به آن رسیدی...ما ماندیم و تعریف "روح"!

  • امیرحسین حاجی حسینی
  • با معین تقریبا با هم دیگه وارد انجمن شدیم ولی اون کجا و ما کجا .
    هنوزم مونده تا بفهمیم کیو از دست دادیم . 
    پاسخ:
    :(
    خسته نباشید
    اجرکم عندالله
  • هیـــــــــــچم...
  • چرا عکسشو برداشتی؟
    پاسخ:
    کدوم عکس؟؟؟
    فیلم رو که دیدم اومدم بگم خدا حفظشون کنه غافل از اینکه ...

    باورم نمی شه...


    باید بگم خدا رحمتشون کنه...
    من یکی که خیلی به معین حسودیم می شد.هم موقع حیاتش به خاطر اخلاصش وهم حالا بعد شهادتش انشاءالله که نصیب ماهم بشه...
    خدایا شهادت در راهت را نصیب ما بگردان!
    حرف هایش را با عمل نشان داد و این بود رمز شهادت .....
    حرف هایم را با عمل نشان دهیم تا....

    سلام
    لیاقت آقای رئیسی شهادت بود که بهش رسید
    به قول حاج حسین یکتا که همیشه میگه شهدا خواستند و شد و ما می خوایم و نمیشه....همینه دیگه
    آقای رئیسی خواست و شد و به قافله شهدا رسید و ...
    خودشون گفتن که:" میشه روزی 16 ساعت کار کنیم و این شکل می گیره ان شاالله " که واقعا این هم شد...
    خدا آقای رئیسی رو سر سفره ارباب مهمون کنه.
  • به گوشه ای بخر دل ما را
  • مامان: معین آدم با عقلش تصمیم می گیره ول کن این کارا رو

    معین: مامان ایمانه که راه رو نشون می ده

    به خداحافظی تلخ تو سوگند نشد
    که تو رفتی ودلم ثانیه ای بند نشد
    .
    .
    .
    با چراغی همه جا گشتم وگشتم در شهر
    هیچ کس !هیچ کس اینجا به تو مانند نشد